pondělí 6. srpna 2012

Chorvatsko - výlet do Puly- Koloseum

Tak v úterý jsme se vydali na výlet do Puly  podívat se na koloseum. Byl to můj sem od té doby, co jsem zjistila, že tam je. Tahle stavba mě fascinuje a bylo to opravdu super. Našli jsme ho snadno. A  výlet stál opravdu za to.
*****************
 Takže Koloseum.
 ( ta tečka je nějakej odraz a nevím kde se tam vzal. Ale jinou celkovou fotku nemám, takže se omlouvám.)

Obešli jsme ho celé a je opravdu na co koukat. Prej se tam pořádají i koncerty a  slyšela jsem, že to je náramnej zážitek. Ale za nás tam zrovna žádbnej nebyl.







tak tohle je přístav v Pule. je to vlastně kousek od kolosea.



Tak zase jedna fotka focená za jízdy. ta budova mne zaujala.

 tak a tady večerní občerstvení  v nedaleké  restauraci

Žádné komentáře:

Okomentovat